حسینی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان سه هزار و ۳۰۳ نفر است.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 12 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید روح الله حسینی»، امروز (جمعه 22 اسفند) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 183 هزار و 235 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 6 فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان سه هزار و 303 نفر است.

وی اضافه کرد: 601 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 86 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 173 هزار و 718 نفر بهبود یافته اند.

وی تصریح کرد: پرهیز از دور همی ها روش موثری در کاهش زنجیره شیوع کروناست که باید در کنار رعایت نکات بهداشتی کرونا جدی گرفته شود و ورود ویروس جهش یافته انگلیسی را نیز باید جدی بگیریم زیرا سرایت بالاتری دارد.

پایان پیام/664

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار